علی رجبی

نوشته ها و دلنوشته های علی رجبی

علی رجبی

نوشته ها و دلنوشته های علی رجبی

علی رجبی

تک تک واژگان هر شعری ،
عشقی را بروز میدهند
که نویسنده اش
هنوز هم عاشق است...

پ ن : نظرات شما دوستان عزیز
قوت قلبی ست از جانب قلب مهربانتان
ما را از این مهربانی بی بهره نگذارید...

طبقه بندی موضوعی

اعتراف خودم به گذشتن از تو و گذشته ها

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ق.ظ

گذشته ام از گذشته هایی که زود گذشت

از لحظه هایی که تماما با تو ، می گذشت...

گذشته ام از تو و حرفها و قول ها و قرارهایت

از رفتنی که نداشتم به رفتنت هیچ ، رضایت...

گذشته ام که کارم از این کارها هم ، گذشته است

که دلم درحسرت بودنت حسابی ، سوخته است...

گذشته ام از عشق و عاشقی و دوست داشتن دیگران

که دلم ندارد تحملی برای آمدن و نماندن و رفتنشان...

از خودم

حق خودم...

از دلم

داغ دلم...

از آینده ام

نحسی آینده ام...

از رفتنت

بی وفا رفتنت...

از تمام هرچه آمد به سرم

تمام هر چه تو آوردی به سرم...

از خدا هم...

از تقدیر و قسمت و حکمت و سرنوشت خدا هم،

گذشته ام...

ولی

از دل هایی که مرا خواستند

چشم هایی که مرا بوسیدند

نگاه هایی که مرا طلبیدند

لب هایی که مرا خواندند

دست های که مرا کشیدند

از هیچ کدام نمی گذرم...

چرا که حق الناسی ست که تو با بی وفا بودنت

به گردن گرفته ای...

که چشم دلم را به عشق و مهر و محبت دیگران 

کور کرده ای...

هرچه که عشق دیگران نافرجام شود و 

دلشان شکسته...

همه از رفتنی ست که عشق را در دلم

از کار انداخته...

همه از تویی ست که رفتنت حال دلم را

بهم ریخته...

از آتشی که به جان دلم انداختی و حالا دلم

یخ بسته...

از حسی ست که دیگر در من و این دل سرد

دود شده و سوخته...

راستی

چگونه از این "دل عاشق" و این "عشق دل"

گذشتی و رفتی؟؟

چرا که با نوشتن همین نوشته ها و 

اعتراف خودم به گذشتن از تو و گذشته ها...

"دلم" هرگز

از تو و اینگونه رفتنت

قصد گذشت و گذر و گذشتنی

ندارد...!!

#علی_رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی