علی رجبی

نوشته ها و دلنوشته های علی رجبی

علی رجبی

نوشته ها و دلنوشته های علی رجبی

علی رجبی

تک تک واژگان هر شعری ،
عشقی را بروز میدهند
که نویسنده اش
هنوز هم عاشق است...

پ ن : نظرات شما دوستان عزیز
قوت قلبی ست از جانب قلب مهربانتان
ما را از این مهربانی بی بهره نگذارید...

طبقه بندی موضوعی

خیانت او

پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۰۷ ب.ظ

هربار به خیانت او فکر میکنم

در دلم آشوب میشود...

ولی کمی که میگذرد آرام میشوم

خدا رو حس میکنم

مثل مادری که در آغوشم میگیرد

مثل پدری که سرم را بر شانه هایش میگذارد

مثل خواهری که با من درد و دل میکند

وقتی در ذهنم به کارهای او فکر میکنم

به خیانتش

تنها خداست که با من حرف میزند

"آرام باش

بسپار به من

بگذار شاد باشد

شادی تو هم فرا میرسد

بگذار برود

تو هم یادت برود من این کار او را فراموش نمیکنم

آرام باش

من هستم"

خدا را دوست دارم

چون

تنها خداست که حال مرا میفهمد

تنها خداست که حضورش آرامم میکند...

تنها خداست که جواب کارهای تو را خواهد داد...

 برای همین ، همه چیز را سپرده ام دست خودش...

#علی_رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی