علی رجبی

نوشته ها و دلنوشته های علی رجبی

علی رجبی

نوشته ها و دلنوشته های علی رجبی

علی رجبی

تک تک واژگان هر شعری ،
عشقی را بروز میدهند
که نویسنده اش
هنوز هم عاشق است...

پ ن : نظرات شما دوستان عزیز
قوت قلبی ست از جانب قلب مهربانتان
ما را از این مهربانی بی بهره نگذارید...

طبقه بندی موضوعی

من قبل از تو

يكشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۵۹ ب.ظ

باور کنی یا نکنی میخواهم تو را فراموش کنم !!

دلم میخواهد

آمدنت 

عاشق شدنت

بی وفا شدنت

رفتن و نماندنت را

از یاد ببرم...

انگار که تویی اصلا نیامده بوده است که بخواهد اینگونه برود...

بروم به چند سال پیش 

جایی که هنوز عاشق تو نشده بودم...

بشوم همان آدم قبل از تو

همان که قبل از تو .........

صبر کن

یادم نمی آید...

خودم را میگویم!!

خودم قبل از آمدن تو !!

قبل تو ، من که بودم؟؟

اصلا این من که آن منِ قبل از تو نیست

من که اینگونه غمگین و ناراحت نبودم

دلم اینگونه تکه تکه نشده بود

ولی حالا...

به گمانم نمیشود

چطور تو را فراموش کنم وقتیکه

خود تو باعث شدی خودم را فراموش کنم؟؟

چطور تو را فراموش کنم وقتیکه

دلم دیگر آن دل قبل از تو نمیشود؟؟

خواستم گذر کنم از تو

از عشق و بی وفایی تو

ولی

چنان کردی با من

که اگر تو را هم ببخشم و فراموش کنم

باز به خودم بدهکارم...

به دلم که با آمدن و رفتن تو

دیگر دل نمیشود...

نمیشود تو را بخشید

چرا که منِ قبل از تو ، مرا نمیبخشد...

#علی_رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی