علی رجبی

نوشته ها و دلنوشته های علی رجبی

علی رجبی

نوشته ها و دلنوشته های علی رجبی

علی رجبی

تک تک واژگان هر شعری ،
عشقی را بروز میدهند
که نویسنده اش
هنوز هم عاشق است...

پ ن : نظرات شما دوستان عزیز
قوت قلبی ست از جانب قلب مهربانتان
ما را از این مهربانی بی بهره نگذارید...

طبقه بندی موضوعی

میدانی چه می سوزاند دل را

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۵:۵۴ ب.ظ

میدانی چه می سوزاند دل را؟؟

اینکه هرجا میروم

شعر هر شاعری را میخوانم

نوشته ی هر نویسنده ای را مرور میکنم

همه یک صدا می گویند

اگر عاشقت باشد میماند و هرگز نمی رود...

میسوزم

میسوزم که نمیدانم این همه سال چه بود داستان عاشقانه ی تو و من؟؟

اینکه معشوق تو ، من بودم و تو عاشقش

یا اینکه من و این دل همه بازیچه ای بود در دستان تو و دوستانت؟؟

کاری به دیگران ندارم اصلا

نه شعر میگویم نه شعر میخوانم

نه متنی مینویسم نه نوشته ای میخوانم

اگر و فقط اگر بیای و به همه بگویی 

که عاشقم بودی و رفتی...

که بدانند گاهی وقت ها هم میشود عاشق بود و رفت...

بیا و آب سردی بر نوشته های سوزناک من و دیگران بریز

بیا و این دل را با گفتن عاشقم بودی و هستی 

خنک کن...

بیا و بگو تا خاکستر نشده است این دل آتش گرفته ام

اصلا بیا

نمیخواهد حرفی بزنی

فقط بیا

همان آمدنت همه چیز را ثابت میکند...

#علی_رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی